Skiles groep

Skiles tarieven

Kosten skiles

In de onderstaande tabel vind je de skiles prijzen voor een skiles in Oostenrijk. De prijsverschillen tussen skischolen in dezelfde plaats of skigebied zijn heel klein. Wel wordt een skiles veel goedkoper zodra je een meerdaagse cursus boekt. Bijvoorbeeld een losse skiles van 1 dag kost € 80,- maar boek je een 5-daagse cursus dan betaal je slechts € 40,- per dag. Denk er vooraf dus goed over na hoeveel dagen je op skiles wilt. In Frankrijk liggen de skiles prijzen 20% hoger en is het boeken van een cursus korter dan 5 dagen vaak niet mogelijk. Skiles prijzen Nederland

Skiles reserveren

Prijzen skiles

Prijzen zijn gebaseerd op groepsles voor kinderen en tieners

Duur van de cursus Totaalprijs Gemiddelde prijs per dag
6 dagen € 316 € 52,67
5 dagen  € 305 € 61
4 dagen  € 298 € 71,25
3 dagen  € 270 € 90
2 dagen  € 209 € 104,50
1 dag € 105

Reserveer nu

Prijzen privéles

Een privé skiles is veel duurder dan een groepsles. Maar dan heb je wel meer rendement uit je les en krijg je veel meer aanwijzingen en persoonlijke aandacht. Een privéles boek je per uur, beginnende bij minimaal 2 uur. Je kunt zelf je dag en de starttijd kiezen.

Aantal uren privé skiles Totaalprijs Prijs per uur
1 uur privéles € 65,- € 65,-
2 uur privéles € 175,- € 87,50
3 uur privéles € 220,- € 73,33
4 uur privéles € 250 € 62,50

Check prijzen

Wat kost snowboardles?

De prijzen van snowboardlessen zijn nagenoeg hetzelfde als skilessen (zie prijstabel hierboven). Snowboardlessen duren vaak maar twee uur per dag in plaats van 4 uur zoals bij skiles. Dit komt omdat snowboardlessen intensiever zijn dan skilessen. Ook duren snowboard cursussen meestal maar 1 tot 3 dagen. Check prijzen

Wat kost een lunch?

Een skiles voor kinderen kun je vaak ook inclusief lunch boeken, dit is optioneel. Een lunch kost dan ongeveer € 12,- per dag extra. Voor volwassenen is een lunch bijboeken niet mogelijk.

Hoe groot is een skiles groep?

De grote van de skiles groepen verschilt per skigebied en skischool. Vaak zijn de groepen tussen de 6 en 12 personen. Een te grote skiles groep is niet handig want iedereen in de groep moet evenveel kunnen leren en aandacht krijgen van de skileraar.

Gratis annuleren

Als je de skiles wilt annuleren kan dat bij de meeste skischolen tot 24 uur voor de start van de activiteit en krijg je het volledige bedrag terugbetaald.

Ski’s huren ook mogelijk

Bij veel skischolen kun je tijdens het boeken van een skiles ook je ski-uitrusting reserveren, super handig!