duitsland/winterberg

Skischolen in Winterberg

Het Duitse plaatsje Winterberg is de perfecte bestemming voor beginnende skiërs en snowboarders. Winterberg heeft 28 km aan pistes, 24 skiliften, een kinderland en 3 door CheckYeti aangeboden skischolen. De helft van de pistes in Winterberg is blauw waardoor het een perfect skigebied is voor beginners. Skilessen in Winterberg zijn mogelijk vanaf € 25.- per dag. Er zijn skischolen die vanaf 3 jaar skiles aanbieden maar bij de meeste skischolen moet je minimaal 4 of 5 jaar oud zijn.

Bekijk lespakketten
Gratis annuleren tot 24 uur van te voren

Reserveer nu in Winterberg

Gratis annuleren tot 24 uur voor aanvang bij meeste skischolen

Skiles boeken in Europa

Vergelijk alle lespakketten

country flags

Winterberg is perfect voor beginners

Hoe mooi is dat? Op maar een paar uur rijden van Nederland vind je tientallen pistekilometers die ideaal zijn voor beginners. Winterberg heeft tal van blauwe pistes en niet al te steile afdalingen waardoor je er perfect kunt leren skiën of snowboarden. De vele sleep- en bankliften brengen je van de ene berg naar de andere waardoor verschillende tochten mogelijk zijn. Skilessen maar ook skiverhuur zijn mogelijk tegen vriendelijke prijzen. Het is een leuk skigebied voor een dag, een weekend of zelfs een hele week. Dankzij de ruimtschoots aanwezige parkings is er vaak een plekje vrij en sta je zó op de piste.

Skischolen in Winterberg

Skischule Kahler Asten

Renauweg 4
Tel: +4929813040
Website Bekijk lespakketten

DSV-Skischule Sahnehang Züschen

Zum Homberg
Tel: +491713149082
Website Bekijk lespakketten

Neue Skischule Winterberg

Remmeswiese 10
Tel: +4929819878110

Prijzen skiles

Dit zijn de indicatieve skiles prijzen voor groepslessen in de categorie kinderen en jeugd. Je krijgt 4 uur les per dag verdeeld over 2 blokken van 2 uur met daartussen en pauze. Tegen bijbetaling kun je het middageten en drinken bijboeken, dit kost ongeveer € 85,- voor een 5-daagse cursus.

Duur van de cursus Totaalprijs Prijs per dag
6 dagen € 316 € 52,67
5 dagen € 305 € 61
4 dagen € 289 € 71,25
3 dagen € 270 € 90
2 dagen € 209 € 104,5
1 dag € 105
* Hoe meer dagen je in één keer boekt hoe goedkoper de lesdagen. Prijzen verschillen meestal niet per seizoen.

Voordelen van online reserveren

• Betere prijzen
    Veel scholen geven korting op online reserveringen -  kortingen kunnen oplopen tot wel 20%.
  • Beperkt aantal leraren
    Het aantal beschikbare skileraren beperkt. Vooral in het hoogseizoen geldt vol is vol.
  • Geen wachtrijen
    Als je online boekt kun je in het hoogseizoen de wachtrijen in skischoolshops vermijden.
  • Gratis annuleren
  • Bijna alle skischolen bieden tot 24 uur voor aanvang gratis annuleren.